SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Priporočamo, da pred uporabo naše spletne trgovine preberete naslednje splošne pogoje. Če nadaljujete z nakupovanjem v naši spletni trgovini Nest Kind, ste seznanjeni in sprejemate vse splošne pogoje poslovanja. Nest Kind d.o.o. si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje v spletni trgovini Nest Kind. Vse spremembe so pravno zavezujoče za stranke in Nest Kind d.o.o., zato priporočamo, da redno pregledujete pogoje pogodbe.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE IN PODATKI O PONUDNIKU

Splošni pogoji spletne trgovine Nest Kind so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina Nest Kind  je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Nest Kind  d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Nest Kind, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino Nest Kind upravlja podjetje:

Nest Kind, trgovina, svetovanje in druge storitve, d.o.o.

Matična številka: 8928177000

Davčna številka: 95352716

TRR: SI56 0400 0027 6530 451

Naslov: Vajngerlova ulica 11, 2000 Maribor, Slovenija

Elektronski naslov: info@nest-kind.si

Direktorica: Mihela Gostenčnik

Registrski organ: Okrožno sodišče Maribor

Datum registracije: 10.08.2021

Številka: Srg 2021/30786

Na osnovi 1. točke 94. člena ZDDV-1, davek v naročilu ni obračunan. Nismo zavezanec za DDV.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

RAZPOLOŽLJIVOST INFORMACIJ

Ponudnik bo potrošniku kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • glavne značilnosti blaga;
  • firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja;
  • končno ceno blaga, vključno z ali brez davkov;
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga, rok dostave blaga, kadar je to potrebno;
  • informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;
  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga;
  • seznanitev z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno;
  • trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe.

UPORABA OSEBNIH PODATKOV

1. Obdelava in izpolnitev naročila

Osebne podatke, ki jih posredujete, uporabljamo za obdelavo vaših naročil,  vaših nakupov in dostavo na vaš želeni naslov za dostavo. To vključuje komunikacijo z vami o statusu vašega naročila in zagotavljanje potrebnih posodobitev.

2. Podpora strankam

Vaše osebne podatke lahko uporabimo za odgovarjanje na vaša vprašanja, zagotavljanje podpore strankam in reševanje morebitnih težav, ki jih imate z našimi izdelki.

3. Tržna komunikacija

Z vašim soglasjem vam lahko pošiljamo promocijska e-poštna sporočila ali glasila o naših izdelkih, in posebnih ponudbah. Prejemanja takšnih sporočil se lahko kadar koli odjavite tako, da sledite navodilom za odjavo v e-poštnih sporočilih ali se obrnete neposredno na nas.

4. Skladnost s pravnimi predpisi

Vaše osebne podatke lahko uporabimo in razkrijemo v skladu z veljavnimi zakoni, predpisi, pravnimi postopki ali izvršljivimi vladnimi zahtevami. To vključuje zaščito naših pravic, zasebnosti, varnosti in lastnine, pa tudi pravic naših strank in javnosti.

NAROČILA

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Naročanje v naši spletni trgovini Nest Kind je varno in enostavno.

Do nakupa v trgovini Nest Kind pridete v štirih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, kliknete na ikono voziček desno zgoraj, da se vam prikaže Košarica, greste Na blagajno in vpišete svoje kontaktne podatke, izberete dostavo, izberete način dostave in način plačila ter Potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.

ROK DOSTAVE:

  • običajno: v 2-4 delovnih dneh od prejema plačila;
  • ob povečanem obsegu dela*: v 2-10 delovnih dneh od prejema plačila.

*črni petek, v primeru večjih popustov

CENIK:
Poštnina (DPD) = 4,99 EUR

Pakiranje = brezplačno

Poštnina je brezplačna v primeru nakupa nad 100 EUR.

1. Košarica

S klikom na ikono voziček desno zgoraj se vam prikaže Košarica in seznam izdelkov s cenami, ki so dodani v košarico. Tu lahko v polje Koda kupona vnesete kodo za popust in kliknete Unovči kupon.

2. Na blagajno

S klikom Na blagajno, se pomaknete na zadnji korak do Potrditve naročila. Najprej vpišete kontaktne podatke plačnika: ime, priimek, naziv podjetja, če želite račun na podjetje, izberete državo, vpišete ulico, poštno številko, mesto, telefon in e-poštni naslov. Nato izberete ali želite dostavo na drugi naslov, če tega ne želite bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. V polje za Opombe k vašemu naročilu lahko vpišete svoje opombe, če npr. želite osebni prevzem. Nato izberete še način dostave in način plačila. Tukaj še lahko dodate in uveljavite kupon.

3. S strinjanjem z našimi Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti zaključite nakup s klikom gumb Potrdi naročilo.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov: info@nest-kind.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo »Pozdravljena Mihela, hvala za vaše naročilo ….«, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.

LASTNOSTI IZDELKOV

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

PO ODDAJI NAROČILA

Nest Kind si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.

Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo »Vaše naročilo je zaključeno«. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo oddati v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Prek elektronske pošte se kupca lahko tudi sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@nest-kind.si, da bo artikel odstranil iz naročila. Nest Kind vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo razveljavi.

Nest Kind v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS-u sporočilu obvesti kupca. Nest Kind v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (DPD) Nest Kind ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko e-mail naslova: info@nest-kind.si.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@nest-kind.si. Če se zgodi, da je naročilo že odposlano, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Nest Kind d.o.o pridržuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Nest Kind in je dostopna kupcu. Pogodbe se na spletni strani www.nest-kind.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku. Podjetje Nest Kind d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak, bo stranka obveščena.

NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini Nest Kind so omogočeni naslednji načini plačila:

  • Neposredna bančna transakcija
  • Plačilo s kreditno kartico preko spletnega sistema Strype,

Strype sistem omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega uporabniškega računa. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

IZDAJA RAČUNA

Nest Kind po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

CENE

Vse cene na spletni strani so v evrih in ne vsebujejo DDV, ker nismo davčni zavezanci. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

PLAČILNE IN KREDITNE KARTICE

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Nest Kind. Aktivno kodo najdete v elektronskem sporočilu Nest Kind spletne trgovine ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen. Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače.

UPORABA KODE ZA POPUST:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Tukaj lahko vpišete kodo v polje Koda kupona in kliknete Unovči kupon. Nato nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Vnesite osebne podatke in izberite način dostave in navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila.
  • Tukaj lahko na desni strani kliknete Dodaj kupon, v polje vnesete kodo in kliknete Uveljavi.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

DOSTAVA

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije in tujine je DPD, vendar si Nest Kind pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

RAZPOLOŽLJIVOST IZDELKOV

Vsi izdelki v spletni trgovini Nest Kind imajo informacije o razpoložljivosti. Podatki o razpoložljivosti veljajo za delovne dni.

PREKLIC NAROČILA

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@nest-kind.si

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila ali kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

ODSTOP OD POGODBE – VRAČILO IZDELKOV

V skladu z določili ZVPot-1 ima potrošnik pravico, pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ali zunaj poslovnih prostorov, da v 14 dneh obvesti podjetje pisno, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko odstop od pogodbe javi podjetju tako, da izpolni OBRAZEC ali pa to sporoči pisno, z nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe. Dokazno breme za breme glede uveljavljene pravice od odstopa od pogodbe, nosi potrošnik.  V primeru odstopa od pogodbe, podjetje nemudoma, oziroma najpozneje v roku 14 dneh, po prejemu obvestila odstopa od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. 

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugim plačilnim sredstvom. Pri tem potrošnika bremenijo le neposredni stroški vračila blaga.

VRAČILO BLAGA pri napakah blaga ali poškodovanih izdelkih


V kolikor gre za napako podjetja pri pakiranju ali poškodovan izdelek, poštnino vračanja blaga krije podjetje. Potrošnik mora v vsakem primeru v paket priložiti izpolnjen OBRAZEC za vračilo ali menjavo blaga.

Naslov za vračilo blaga:

Nest Kind d.o.o.

Vajngerlova ulica 11

2000 Maribor

Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

*Blago mora biti tako, kot je bilo prejeto – nepoškodovano, z etiketami ter v originalni embalaži.

*Tveganja zamud vračila kupnine, ki morda nastanejo zaradi banke ali spletne aplikacije za bančna nakazila, naše podjetje ne prevzema.


135. člen (izjeme od pravice do odstopa od pogodbe)

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:

  1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  2. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  3. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  4. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika (81. člen)

(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

1.      zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2.      zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.

VZPOSTAVITEV SKLADNOSTI

(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

–        je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

–        izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe

(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

–        prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;

–        neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

–        narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

–        prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

V primeru odstopa od pogodbe za artikle kupljene v akciji 1+1 ali 2+1 gratis mora stranka vrniti vse artikle, saj je pogodba sklenjena za vse artikle. Samo v primeru vračila vseh artiklov je stranka upravičena do povračila sredstev.

POŠKODOVANA, IZGUBLJENA ALI UNIČENA POŠILJKA

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri DPD in sicer pošiljko nese na najbližjo enoto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail: info@nest-kind.si.

ODGOVORNOST KUPCA

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.

VAROVANJE PODATKOV

Podjetje Nest Kind d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v Pravilniku o zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

KOMUNIKACIJA

Spletna trgovina Nest Kind bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  • Pošiljatelj Nest Kind bo jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
  • Oglasna sporočila Nest Kind bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj

Avtorske pravice

Spletna trgovina Nest Kind je v lasti podjetja Nest Kind d.o.o., vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pisno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Omejitev odgovornosti

Nest Kind se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@nest-kind.si ali po klasični pošti na naslov: Nest Kind d.o.o., Vajngerlova ulica 11, 2000 Maribor, Slovenija. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Nest Kind d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Nest Kind prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Nest Kind d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Nest Kind d.o.o., ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila: info@nest-kind.si.

Splošni pogoji poslovanja začnejo veljati 15.10.2024